مراسم معارفه عضو هیات مدیره صدر فردا برگزار شد

بعد از ظهر روز گذشته مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره شتاب دهنده صدر فردا، در سالن کنفرانس این شتاب دهنده برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا، بعد از ظهر روز گذشته مراسم معارفه عضو هیات مدیره شتاب دهنده صدر فردا، در سالن کنفرانس با حضور مدیرعامل، نماینده هلدینگ صدرتامین و رئیس هیات مدیره این شتاب دهنده برگزار شد.

بنابر این گزارش، خانم اصغری به عنوان عضو جدید هیات مدیره شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا برگزیده شد و جایگزین خانم زهرا عربگل عضو هیات مدیره گردید.

در این مراسم، از زحمات خانم عربگل در طی این دوران تقدیر و تشکر گردید و حکم انتصاب خانم اصغری به عنوان عضو جدید هیات مدیره این شتاب دهنده دانش بنیان به وی ارائه شد.

هادی کمالی مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا ضمن اشاره به اهمیت نوآوری در زیست بوم صنعت و معدن انتصاب خانم اصغری به عنوان عضو هیات مدیره شتاب دهنده دانش بینان صدر فردا تبریک گفت.

علیرضا تاجبر، رئیس هیات مدیره این شتاب دهنده نیز ضمن تبریک و آروزی موفقیت برای عضو جدید هیات مدیره صدرفردا، ابراز امیدواری کرد تا با وسیله همت شتابان و جدیت ایشان این شتاب دهنده بتواند طرح های بیشتری را به مرحله جذب سرمایه و تجاری سازی برساند تا نقش این شتاب دهنده در ایجاد نوآوری در صنعت معدنی کشور بیش از پیش پر رنگ شود.

 


چاپ