بازدید مدیرعامل صدرفردا از هسته فناور استحصال عناصر ارزشمند از سرباره کنورتور فولادسازی

 مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدفردا صبح امروز از تولیدات آزمایشگاهی هسته فناورانه  «استحصال عناصر ارزشمند از سرباره کنورتور فولادسازی» بازدید کرد و خط تولید آزمایشی محصولات تولیدی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بنابر گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا، صبح امروز 02/09/1400 هادی کمالی مدیرعامل شتاب دهنده صدر فردا از مراحل آزمایشی طرح فناورانه " استحصال عناصر ارزشمند از سرباره کنورتور فولادسازی" بازدید کرد و از نزدیک خط تولید آزمایشی محصولات این طرح نوآورانه را برای طی مراحل "اثبات فناوری" مورد ارزیابی قرار داد.

بنابر این گزارش طرح «استحصال عناصر ارزشمند از سرباره کنورتور فولادسازی» به عنوان یکی از هسته‌های فناور در شتابدهنده صدر فردا پذیرفته شده و در حال دریافت خدمات شتابدهی است؛ تولید آزمایشی محصولات این طرح در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در حال انجام است.

شایان ذکر است سرباره کنورتور فولادسازی حاوی عناصر ارزشمندی است که از طریق بازیافت منجر به ایجاد ارزش افزوده و تامین نیاز کشور می‌شود. محصولات طرح شامل ترکیبات کربنات کلسیم، سیلیس، اکسید آهن، اکسید منگنز و فسفات منیزیم با خلوص بالاست.

انتهای خبر/


چاپ