نشست شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا با شرکت گیتی سپند خرم

شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا به عنوان پلتفرم توسعه نوآوری در زنجیره ارزش معدن و صنایع معدنی به صورت متداوم با فعالان اکوسیستم نوآوری جلسات بررسی زمینه های همکاری را برگزار می‌کند و این بار با شرکت گیتی سپند خرم زمینه های همکاری در راستای توسعه نوآوری در معدن و صنایع معدنی را بررسی کرد.

بنابر گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا، امروز این شتاب دهنده میزبان شرکت گیتی سپند خرم از کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری بود که طی این نشست محورهای ممکن برای همکاری فیمابین مطرح شد.

بنابراین گزارش هادی کمالی مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا ضمن تشریح سه فعالیت اصلی این شتاب ‏دهنده شامل شتاب‏ دهی طرح‏ های نوآورانه، رفع نیازهای فناورانه و توسعه زنجیره ارزش محصولات، به عزم شتاب دهنده برای راه اندازی صندوق سرمایه گذاری جسورانه اشاره کرد و گفت: همواره الگوی شبکه سازی فعالان اکوسیستم نوآوری را الگوی فعالیت این شتاب دهنده قرار داده ایم و دیدگاه اصلی شتاب دهنده صدرفردا مشارکت در خلق ارزش است.

در ادامه مسعود صدری مدیرعامل شرکت گیتی سپند خرم نیز فعالیت ‏ها و ظرفیت ‏های موجود این شرکت را تشریح کرد. در پایان مسیر همکاری فیمابین پیشنهاد شد. در این مسیر ضمن بهره‏ گیری از منابع طرفین و ظرفیت ­های موجود در اکوسیستم نوآوری کشور تلاش می­ شود تا ضمن ایجاد منافع اقتصادی بلند مدت برای طرفین، توسعه پایدار و همه ­جانبه کشور و نیز ایجاد کسب‏وکارهای نوین بر مبنای جریان نوآوری و خلق ارزش در مسیر تبدیل ایده به محصول مدنظر قرار گیرد.

انتهای خبر/


چاپ