رویداد ارزیابی و سنجش توانمندی متقاضیان مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات آن برگزار شد

شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا در راستای رفع نیازمندی های فناورانه شرکت های تابعه هلدینگ صدرتامین، شناسایی فناوران و شرکت های معتبر را برای مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات در دستور کار قرار داد.

شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا در راستای رفع نیازمندی های فناورانه شرکت های تابعه هلدینگ صدرتامین، شناسایی فناوران و شرکت های معتبر را برای مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات در دستور کار قرار داد. این مجموعه ماشین آلات صنعتی به عنوان یکی از تجهیزات اساسی در معادن زیرزمینی مورد نیاز شرکت زغال سنگ پروده طبس بوده که پس از انجام فرآیند عارضه یابی در آن شرکت، به عنوان عارضه شناسایی شده و رفع آن با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در قالب برنامه بومی سازی پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا، امروز مورخ 23 خرداد 1400 شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا در راستای رفع نیازهای فناورانه شرکت های تابعه هلدینگ صدرتامین (تاصیکو) رویداد ارزیابی و سنجش توانمندی متقاضیان مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات آن را در سالن اجتماعات تاصیکو برگزار کرد.

بنابراین گزارش، شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا ضمن تشکیل کمیته ارزیابی با حضور نمایندگان هلدینگ صدر تأمین، ستاد توسعه فناوری های مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زغال سنگ پروده طبس و شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا، فرآیند ارزیابی توانمندی و سنجش قابلیت های شرکت های متقاضی در ساخت پراپ جک هیدرولیکی را کلید زد.

در این جلسه که اولین جلسه عمومی در خصوص موضوع پراپ چک و با حضور پر رنگ شرکت های متقاضی مشارکت در بومی سازی این قطعه برگزار شد، متقاضیان ضمن تشریح توانمندی خود، نظرات و برنامه های شرکت متبوع خود را برای مشارکت در بومی سازی پراپ جک تشریح نمودند. همچنین نمایندگان هلدینگ صدر تأمین، ستاد توسعه فناوری های مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زغال سنگ پروده طبس و شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا به طرح سوالات خود پرداخته و مقرر شد نتایج بررسی های کارشناسی و جمع بندی فاز نخست این اقدام طی روزهای آتی اعلام شود.

در این رویداد که با حضور دکتر شاهوردی عضو هیات مدیره تاصیکو، کمالی مدیرعامل شتاب دهنده صدرفردا، مهندس بازیار معاون پروژه ها، مهندس نصیری مدیر نظارت، مهندس الماسی کارشناس فنی و نظارت، دکتر اصغری کارشناس سرمایه گذاری، مهندس قریشی نماینده ستاد توسعه فناوری های مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس عظیمی زاده و مهندس مرادیان از شرکت زغالسنگ پروده طبس و کارشناسان شتاب دهنده صدر فردا برگزار شد، 8 شرکت فناور به تشریح برنامه اجرایی مد نظر خود پرداختند.

بنا بر اظهارات کمالی مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا، استفاده از پراپ جک هیدرولیکی به عنوان یکی از تجهیزات مهم در معادن زیرزمینی منجر به حذف تیرهای چوبی شده که در عین رعایت موازین زیست محیطی و کمک به حفظ جنگل ها و پوشش درختی منابع طبیعی، می تواند ضریب ایمنی را در کارگاه های معدنی افزایش دهد. در این خصوص شاخص کلیدی در اجرای عملیات بومی سازی، رعایت الزامات و استانداردهای بین المللی در حوزه ایمنی و بهره گیری حداکثری از توان داخلی تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

 


چاپ