تفاهم همکاری فروش تارگت‌ تولید داخل با شرکت صنایع سرام آرا به امضا رسید

با گذشت زمان کوتاهی از تولید موفقیت آمیز تارگت‌های پی‌وی‌دی به دست فناوران داخلی، شتاب دهنده صدرفردا توانست در گام بعدی بازار هدف این کالای خاص را نیز جذب کند و تفاهم نامه همکاری را به امضای طرفین برساند.

شتاب‌ دهنده صدرفردا با حمایت خود از فناوران داخلی توانست تارگت‌های پی‌وی‌دی را تولید و به دست مصرف‌کننده برساند.

 به گزارش روابط عمومی شتاب دهنده صدرفردا، با گذشت زمان کوتاهی از تولید موفقیت آمیز تارگت‌های پی‌وی‌دی به دست فناوران داخلی، شتاب دهنده صدرفردا توانست در گام بعدی بازار هدف این کالای خاص را نیز جذب کند و تفاهم نامه همکاری را به امضای طرفین برساند.

بر اساس این گزارش جلسه امضای یادداشت تفاهم همکاری بین شرکت دانش بنیان صنعت پژوهان سپنتا به عنوان تولیدکننده تارگت‌های پی‌وی‌دی و شرکت سرام آرا به عنوان مصرف کننده، با حضور غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین (تاصیکو) هادی کمالی مدیرعامل شتاب دهنده صدرفردا و صفاری مدیرعامل شرکت سرام آرا برگزار شد و در پایان یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تأمین تارگت‌های پی‌وی‌دی به مدت یک سال به امضاء طرفین رسید. سلیمانی ضمن تأکید بر لزوم بهره گیری از نوآوری در رفع نیازهای فناورانه، بر توسعه فعالیت های بومی سازی تأکید کرد.

نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که ماده اولیه تولید این محصول، از ضایعات شرکت سرام آرا بوده و این طرح در زمره طرح­ های حوزه بازیافت مواد فلزی محسوب می شود.

شرکت سرام آرا از تولیدکنندگان داخلی سرامیک و کاشی است که از تارگت‌های پی‌وی‌دی برای پوشش سطح محصولات خود استفاده‌ می‌کند. سرام آرا سالانه بیش از هزار واحد تارگت پی‌وی‌دی نیاز دارد. شرکت دانش بنیان صنعت پژوهان سپنتا که یکی از هسته های فناور مستقر در شتاب دهنده صدر فردا می باشد، با حمایت فنی، مالی و لجستیکی صدرفردا توانست تارگت‌های پی‌وی‌دی را با استفاده از مواد بازیافتی تولید کند. سالانه حدود 18 الی 20 میلیون دلار هزینه واردات این محصولات می‌شده است که با بومی‌ سازی تارگت‌های پی‌وی‌دی شاهد جلوگیری از خروج ارز از کشور برای تامین این محصولات خواهیم بود.

شتاب دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی صدرفردا، با هدف بومی سازی قطعات و مواد مورد نیاز و پاسخ به نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی کشور شکل گرفته است. این شتاب دهنده با مشارکت سفیران نوآوری پس از انجام عارضه یابی فناوری، با جذب فناوران و متخصصان این حوزه و انجام حمایت فنی و مالی، پس از طی مراحل آزمایشگاهی توانست محصول نهایی را با کیفیت استاندارد مطابق با نیاز بازار هدف به مرحله تولید برساند.

روابط عمومی شتاب دهنده صدر فردا

پلتفرم توسعه نوآوری محور


چاپ