امضای قرارداد هم‌سرمایه‌گذاری میان شتاب‌دهنده صدرفردا و صندوق نوآوری و شکوفایی

شتاب‌دهنده صدر فردا و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای افزایش سطح همکاری های خود، قرارداد هم‌سرمایه گذاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شتاب‌دهنده صدر فردا؛ قرارداد هم‌سرمایه گذاری میان شتاب‌دهنده صدر فردا و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده های نوآور و ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان امضا شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی به‌ منظور افزایش انعطاف‌پذیری و حمایت حداکثری از اکوسیستم نوآوری کشور، مدل هم‌سرمایه‌گذاری  را طراحی کرده که براساس آن در تامین مالی در طرح‌های نوآورانه مشارکت می‌کند.

بر اساس این گزارش، قرارداد هم‌سرمایه‌گذاری ما بین صدرفردا و صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد شده که طی آن تامین مالی طرح‌های نوآورانه، در قالب مشارکتی مورد توافق قرار گرفته است. این قرارداد با هدف کنترل و مدیریت ریسک در حوزه طرح‌های نوآوری از طریق بهره‌گیری حداکثری از پتانسیل های موجود در زیست بوم نوآوری کشور و با پیگیری‌های مجدانه صدر فردا منعقد شده است.

شتاب‌دهنده صدر فردا با رویکرد کاهش تحمیل ریسک به منابع هلدینگ صدر تامین، توسعه بهره گیری از ابزارهای نوین مالی را در دستور کار خود قرارداده است.

این قرارداد برای توسعه سازوکار تبدیل دانش به ثروت از مسیر تجاری‏ سازی تحقیقات و تبدیل آن به فناوری و توسعه‏ گری و تسهیل‏ گری در خصوص ایجاد و توسعه فرصت‏ های کسب‏ وکار برای ایجاد ظرفیت‏ های صنعتی و اقتصادی جدید منعقد شده است.

شتابدهنده صدر فردا با سرمایه گذاری هلدینگ صدر تامین به عنوان شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه معدن، صنایع معدنی، صنایع متالورژی و مواد پیشرفته تشکیل شده تا با اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه فناوری و پذیرش و شتابدهی طرح های نوآور، زمینه‌های خلق ارزش پایدار را به وجود آورد و همزمان با نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری کشور سهمی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور ایفا کند.

چاپ